Ile może kosztować słowo kluczowe – wycena

Jeśli prowadzimy własną działalność i posiadamy stronę internetową – musimy zadbać o to, by była ona odpowiednio pozycjonowana. Jest to podstawa powodzenia naszego biznesu. Dlaczego tak jest, i ile może kosztować pozycjonowanie?

Dlaczego pozycjonowanie jest tak istotne?

Każdy przedsiębiorca, czy to początkujący, czy taki o ugruntowanej pozycji na rynku, pragnie by jego strona internetowa zapewniała mu napływ jak największej ilości klientów. Jest to jednak możliwe tylko wtedy, gdy strona ta znajduje się wysoko w wynikach wyszukiwania. Ale ile to kosztuje?
Wycena słów kluczowych da nam ogólne pojęcie o tym, ile będzie nas kosztowało pozycjonowanie naszej strony www.

Kto dokonuje wyceny?

Wyceny słów kluczowych dokonuje firma, która będzie się zajmowała pozycjonowaniem naszej strony. Przy czym możemy, zmieniając nasze oczekiwania, zmienić też ostateczną kwotę za cały proces. W skrócie rzecz ujmując – nie obowiązują sztywne ceny, są natomiast przedziały cenowe. Jak one wyglądają?

Przykładowa wycena słów kluczowych

Wycena będzie zależała od dwóch parametrów: popularności danego słowa kluczowego oraz miejsca, na które chcemy pozycjonować stronę.
Przykładowo: za słowo kluczowe wyszukiwane 30 razy w miesiącu zapłacimy 35 lub 28 złotych, w zależności od tego czy chcemy je widzieć na pierwszej czy siódmej pozycji.
Natomiast za inne słowo kluczowe, pozycjonowane na te same miejsca, zapłacimy nawet 170 lub 180 złotych, jeśli ich popularność jest większa, czyli były wyszukiwane np. powyżej 5000 razy w miesiącu.

Jak widać, wycena słów kluczowych, będzie kwestią indywidualną dla każdego klienta.

Dodaj komentarz